SIA Seeds of Life, reģistrācijas Nr. LV40203547462, juridiskā adrese: Kuldīgas nov., Padure “Dabari”, LV-3321, turpmāk – interneta veikals – nodrošina mājaslapā pieejamo saturu, kā arī pārdod preces un pakalpojumus saskaņā ar zemāk izklāstītajiem Lietošanas noteikumiem.
1. Vispārīgie noteikumi
Ja patērētājs, izmantojot mājas lapas starpniecību iegādājas preces/pakalpojumus, tad šāda savstarpēja vienošanās tiek uzskatīta par Distances līgumu un ir pakļauta Latvijas Republikas tiesību normām, kas regulē distances līgumu tai skaitā, bet ne tikai, Latvijas Republikas „Patērētāju tiesību aizsardzības likums”, Latvijas Republikas Ministru Kabineta noteikumiem „Noteikumi par distances līgumu” u.c.
2. Pirkumu veikšana
Interneta veikalā pārdoto pakalpojumu un produktu cenas un specifikācija ir norādītas blakus produktiem. Lai veiktu pasūtījumu, pievienojiet vēlamos produktus iepirkumu grozam. Aizpildiet visus nepieciešamos laukus un izvēlēties piemērotāko piegādes veidu. Pasūtījuma kopējās izmaksas ar piegādi pēc tam tiek parādītas uz ekrāna. Veiciet pirkuma apmaksu, lai pabeigtu pasūtījumu.
3. Apmaksas noteikumi
Norēķinu valūta vietnē ir eiro.
Pirkumu iespējams apmaksāt izvēloties sekojošas maksājumu metodes:
priekšapmaksas rēķins vai maksājumu metodes, ko nodrošina maksājumu platforma makecommerce.lv , Maksekeskus AS:
Latvijas internetbanku maksājumi: Swedbank, SEB, Citadele un Luminor
Igaunijas internetbanku maksājumi: Swedbank, SEB, Luminor
Lietuvas internetbanku maksājumi: Swedbank, SEB un Luminor
Visa/Mastercard karšu maksājumi
NB! Izmantojot internetbanku apmaksas metodi, apstipriniet pasūtījumu un noklikšķiniet uz pogas “Atgriezties pie tirgotāja”.
Personas dati, kas nepieciešami maksājumu veikšanai, tiek nodoti licencētai maksājumu iestādei Maksekeskus AS.
Pircējs pēc pirkuma veikšanas uzreiz saņem pirkuma apstiprinājumu norādītajā epastā.
Līgums stājas spēkā līdz ar veiksmīgu maksājumu uz internetveikala bankas kontu. Ja kādu iemeslu dēļ pasūtījumu izpildīt nebūs iespējams, Pircējs par to tiks informēts un samaksātā summa tiks atmaksāta pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc paziņojuma saņemšanas.
4. Piegādes noteikumi
Iegādātās preces tiek piegādātas izmantojot: pakomātu partneri Omniva. Visas nodevas un nodokļus, kas jāsamaksā, lai saņemtu sūtījumu piegādes galamērķī ir jāsedz Pircējam. Piegādes izmaksas tiek parādītas pirms pasūtījuma apstiprināšanas. Iegādātās preces tiek nogādātas Pircēja norādītajā adresē 3-5 darba dienu laikā (Omnivas pakomāta pakalpojumi).
Klātienes pakalpojumus Pircējs saņem norādītajā laikā un vietā, kas detalizēti tiek izsūtīta uz Pircēja norādīto epasta adresi 24h laikā pēc pasūtījuma apmaksas.
Neklātienes pakalpojumus (zoom nodarbības, nodarbību ierakstus, meditācijas) Pircējs saņem epasta adresē 24h laikā pēc pasūtījuma apmaksas. Piekļuve iegādātajiem nelātienes pakalpojumiem ir spēkā uz neierobežotu laiku.
ZOOM elpošanas nodarbības un meditācijas notiek norādītajā laikā un 24h laikā pēc tās Pircējs saņem nodarbības ierakstu arī, ja nav apmeklējis nodarbību norādītajā laikā.
Par apmaksātajiem klātienes un neklātienes pasākumiem nav nepieciešams uzrādīt atsevišķu apliecinājumu.
5. Atteikuma tiesības
Pircējam ir tiesības atteikties no preces 14 kalendāro dienu laikā no Preces saņemšanas brīža. Atteikuma tiesības nav piemērojamas, ja Pircējs ir juridiska persona.
Lai izmantotu 14 dienu atteikuma tiesības, preces iepakojums nedrīkst būt atvērts vai lietots, patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā. Ja preces tiek nepiemēroti izmantotas vai bojātas, lietošanas laikā nevērīgi izturoties pret preci vai neievērojot instrukcijas norādījumus, ja ir nozaudēts preces oriģinālais iepakojums, vai, ja tās iepakojums ir būtiski bojāts, internetveikalam ir tiesības samazināt atmaksājamo summu atbilstoši preces vērtības samazinājumam.
Lai izmantotu atteikuma tiesības, jums jāiesniedz atteikuma veidlapa, kuru iespējams atrast šeit (Atteikuma tiesību veidlapa): nosūtot to uz e-pasta adresi anita@anitakreicberga.lv 14 dienu laikā pēc preču saņemšanas. Pircējs sedz preces atgriešanas izmaksas, izņemot gadījumus, kad iemesls atgriešanai ir tas, ka prece neatbilst pasūtījumam (piemēram, nepareizs vai bojāts produkts).
Pircēja pienākums ir bez kavēšanās, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc atteikuma veidlapas nosūtīšanas internetveikalam, atdot Pārdevējam Preces. Pēc atpakaļ nosūtīto preču saņemšanas internetveikals nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā, atmaksā visus no pircēja saņemtos maksājumus pamatojoties uz Distances līgumu.
Pārdevējam ir tiesības aizturēt maksājumu līdz brīdim, kamēr nav saņēmis no Pircēja Preces vai preču atgriešanas apliecinājumu. Ja pircējs ir izvēlējies citu sūtīšanas veidu nekā lētāko internetveikalā piedāvāto sūtījumu veidu, internetveikalam nav pienākums kompensēt pārsniegtās sūtījuma izmaksas.
Internetveikals nav atbildīgs par kavēšanos ar saistību izpildi vai to nepildīšanu, vai cita veida neizpildi, kas radusies tādu apstākļu un šķēršļu dēļ, kuri ir ārpus internetveikala saprātīgas kontroles.
Internetveikals patur tiesības atteikties pārdot preces un pieprasīt preču atgriešanu no Pircēja, ja internetveikalā norādītā cena ir ievērojami mazāka par tās tirgus cenu kļūdas dēļ.
Pircējam ir tiesības atteikties no iegādātajiem pakalpojumiem un iemaksa tiek atgriezta 100% pilnā apmērā 14 dienu laikā, bez atsevišķiem paskaidrojumiem:
*No rezervācijas grupu nodarbībās (klātienē vai neklātienē) ne vēlāk kā 48h pirms paredzētās nodarbības;
*No Apmacību programmas ATVER SEVĪ ALĶĪMIĶI I moduļa, paziņojot par to pasākuma dienā līdz pirmajai ēdienreizei.
*Pircējam nav iespējams atteikties no iegādātajām elpošanas meditācijām, jo tās tiek izsūtītas uzreiz pēc apmaksas veikšanas. Lūdzam pirms pirkuma izdarīšanas iepazīties ar aprakstu un izvērtēt piemērotību.
*Ja kāds no iepriekšminētajiem pakalpojumiem netiek saņemts tehnisku iemeslu dēļ, Pircējam iemaksa tiek atgriezta pilnā apmērā, tiklīdz tiek konstatēts, ka pakalpojumu nav iespējams nodrošināt, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā no notikumam paredzētā datuma.
Apmaksa par pakalpojumu atgriežama tikai uz to maksāšanas līdzekli, ko izmantojis pircējs. Ja darījums veikts ar karti, tad arī nauda atgriežama TIKAI uz karti (nevis kontu).
6. Patērētāja tiesības par līgumam neatbilstošu preci
Internetveikals ir atbildīgs par Pircējam pārdoto preču neatbilstību līguma noteikumiem vai trūkumiem, kas radusies 6 mēnešu laikā pēc preču piegādes dienas klientam, vai bijusi piegādes brīdī, ja šāds pieņēmums nav pretrunā ar lietas īpašībām vai trūkumu. Pircējam ir jāinformē Pārdevējs par preču neatbilstību nekavējoties, 2 mēnešu laikā pēc tās konstatēšanas, t.i., jāiesniedz sūdzība. Pircējs var iesniegt sūdzību, sazinoties ar internetveikalu, rakstot uz anita@anitakreicberga.lv.
Internetveikals nav atbildīgs par defektiem, kas radušies pēc preču piegādes Pircējam. Ja iegādātajām precēm ir trūkumi, par kuriem ir atbildīgs Pārdevējs, Pircējam ir tiesības pieprasīt preču trūkumu novēršanu vai apmaiņu pret jaunām precēm bez maksas.
Ja preces nav iespējams labot vai nomainīt, Pārdevējs atdod Pircējam visus Distances līgumā paredzētos maksājumus. Pārdevējs uz patērētāja sūdzību sniedz rakstisku atbildi 15 dienu laikā.
7. Pircēja personas datu apstrāde
Internetveikals apstrādā tikai tos personas datus, kurus pircējs ir ievadījis pie preču pasūtīšanas, kā, piemēram, vārds, uzvārds, e-pasts, telefona numurs, u.c.
Internetveikals nodod personas datus transporta pakalpojumu sniedzējam/iem, lai nodrošinātu preču piegādi.
Ja Jūs esat nepārprotami piekritis saņemt mūsu mārketinga paziņojumus, tostarp jaunumus, mēs laiku pa laikam varam sazināties ar Jums nosūtot informāciju par mūsu pakalpojumiem un jaunākajiem piedāvājumiem. Šajā nolūkā mēs varam apstrādāt Jūsu e-pasta adresi, kuru norādījāt, pierakstoties mārketinga komunikācijai. Pircējam ir iespēja atteikties no mārketinga paziņojumiem, paziņojot par to mums, rakstot uz anita@anitakreicberga.lv.
Strīdu izšķiršanas kārtība
Jautājumos, kas nav atrunāti šajos noteikumos un nosacījumos, Pircējs un Pārdevējs apņemas ievērot Latvijas Republikā spēkā esošos normatīvos aktus.
Puses visus starp Pārdevēju un Pircēju radušos strīdus risina savstarpēju sarunu vai sarakstes ceļā. Ja strīdu neizdosies atrisināt sarunu vai sarakstes veidā, Puses strīdu risinās Latvijas Republikas tiesā, ievērojot LR normatīvos aktus. Strīdus starp Pircēju (patērētāju) un Pārdevēju var nodot risināšanai Patērētāju tiesību aizsardzības centrā vai Latvijas Republikas tiesā.
Pircējam ir tiesības vērsties arī Eiropas Savienības strīdu izšķiršanas iestādēs.